miercuri, 25 iunie 2008

Transilvania în topul americanilor

După un număr destul de mare de postări “supărate”, azi m-am trezit happy aşa că am hotărât să scriu un post despre chestiile frumoase care se întâmplă pe aici. Nu mare mi-a fost mirarea când mi-am dat seama că să cauţi o ştire frumoasă în presa română e ca şi cum ai căuta acu’ în caru’ cu fân. După îndelungi căutări, pierdută printre articole despre inflaţie, sinucideri, crime, pitzipoance, politicieni rataţi etc. am găsit-o. Ştirea spune în felul următor:“USA Today”, unul dintre cele mai bine vândute ziare americane, în ediţia sa online de ieri, publica un top al celor mai frumoase destinaţii de vacanţă din Europa, destinaţii pe care ei le-au catalogat drept unele ce “nu îţi vor goli buzunarele”. Transilvania se situează în opinia lor pe locul 4 în topul ce are 5 locuri. Turiştii americani sunt sfătuiţi să îşi înceapă periplul lor prin Ţara lui Dracula, cu oraşul Braşov. Să urce apoi cu telefericul pe Tâmpa pentru a vedea panorama oraşului. Următoarele locaţii pe care ei le recomandă sunt: Castelul Bran, Sighişoara şi Sibiu. Un turist american ce a vizitat Sighişoara spunea despre aceasta că: “Este unul dintre cele mai frumoase oraşe pe care le-am vizitat. E ca o mică Praga.”.M-am bucurat oarecum atunci când am citit această ştire, şi m-am bucurat în primul rând pentru că oraşele menţionate îşi merită renumele. E păcat că noi nu suntem, încă, conştienţi de potenţialul turistic al acestei zone şi că în continuare banii publici sunt pompaţi în litoralul submediocru al acestei ţări. Sper ca astfel de ştiri să apară din ce în ce mai des în toate ziarele străine.
Topul celor 5 selecţii de destinaţii tursitice e următorul:

1 – selecţii din Bulgaria
2 – Berlin(Germania)
3 – litoralul Turciei
4 – Transilvania
5 – Moravia(Cehia)

Later edit:
Click pentru link-ul original de pe site-ul USAToday.

3 comentarii:

Anonim 13 noiembrie 2008 la 15:39  

Julie, poti cumva sa postezi pe blog-ul tau link-ul din USA Today cu articolul de mai sus referitor la Transilvania?

Multumesc anticipat!

Julie 13 noiembrie 2008 la 15:46  

Asta este link-ul original: http://www.usatoday.com/travel/deals/inside/2008-06-18-budget-europe-destinations_n.htm?loc=interstitialskip

Anonim 25 noiembrie 2008 la 18:06  

Multumesc mult Julie pentru link! Toate cele bune!

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP