sâmbătă, 28 iunie 2008

Să fugim în munţi!!!

Dacă cineva îşi face planuri ca anul viitor să viziteze Polul Nord, există şanse de 50% ca la sfârşitul verii acest lucru să fie imposibil. Asta pentru că Polul Nord se topeşte şi s-ar putea ca în scurt timp(foarte scurt timp) să fie doar apă acolo unde până nu demult erau gheţari.... hmmm habar n-am dacă asta e posibil într-un timp atât de scurt, da mă rog, asta e news-ul.
Am citit ştirea asta, dar pe lângă ea am citit şi comentariile pe care le-au lăsat unii şi alţii. Am să spicuiesc câteva din comentariile vis-a-vis de această temă(sunt funny, şi trebuie apreciată corectitudinea(not) cu care este folosită limba română):
- “Hartile lui Piri Reis arata zone cu rauri si vegetatie la polul Nord !
Ce este a mai fost !-"Ecleziastul" !!!”
- “the day afther tomorow isi maia duce cineva aminte de filmul asta , problema cea mai mare nu este ca va creste nivelul ocenelor
adevarata problema este ca apa din ghetari este rece , si sa nu uitam termostaul pamantului este defapt un curent de pa cald , care daca se opreste am puso”
- “Am inteles. Daca e cald e incalzire, daca e frig e tot incalzire, da' suntem noi prosti ca nu intelegem nimic. Vezi ca poate vine era glaciara si te prinde tot in pantaloni scurti recitand din Al Gore :)”
- “Da, marea problema ar fi apa dezlocuita de ghetarii care nu se afla in ocean, insa articolul nu vorbeste de asa ceva.”
- “Ia du-te matale pana la frigider, pune niste cuburi de gheata intr-un pahar si apoi umple paharul cu apa pana in buza. Lasa-l pe masa si urmareste-l cu atentie pana se topeste gheata. Si dupa ce s-a topit, nu te mai mira atat ca nu a dat apa pe afara si da-i un search pe Google sau pe Wikipedia”
- “da! e o conspiratie!”
:)))) mă da câţi fizicieni trăiesc în ţara asta mică!
Oricum, eu susţin îndemnul de a fugi în munţi!, nu de frica apei, ci de frica proştilor.

0 comentarii:

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP