miercuri, 4 iunie 2008

"Pitzipoanca" e pe val


www.pitzipoanca.org
Nu e tocmai nou ce scriu eu aici, dar stiţi cum e, dacă eu abia acum l-am descoperit, atunci e NOU, măcar pentru mine.
E vorba despre un site care mă distrează de ceva zile încoace: www.pitzipoanca.org. Site-ul ăsta you either love it or hate it. Eu mă situez în prima categorie.
Într-un fel e trist să văd cum societatea românească devine din ce în ce mai superficială, dar nu pot să nu zâmbesc atunci când văd colecţia impresionantă de “fenomene”(mai mult sau mai puţin naturale) ale celor două Pitzi.

Controversa e mare în jurul acestui site(mai e si site-ul cocalari.com), ameninţări cu “mutarea feţei la spate” a celor care au făcut site-ul, hackeri care îşi pierd nopţile să afle cine e în spatele IP-ului, unii nervoşi pe faptul că fetele şi-au făcut tricouri cu logo-ul “Bad Pitzi”, alţii râd pe sub mese de ce găsesc pe site şi le susţin pentru iniţiativă. Ce mai... mare tămbălău! Eu ader la opinia generală de încurajare a site-ului, în ciuda limbajului “peste 18 ani” şi cred că dacă eşti în stare să îţi postezi singur/ă pozele “compromiţătoare” pe net, atunci... welcome to www.pitizpoanca.org :>

0 comentarii:

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP