joi, 16 octombrie 2008

Responsabilii pentru criza economică


Rătăcind prin blogosferă am găsit un post care mi s-a părut fain de tot. Dacă tipu’ a scris fazele astea de la el atunci e foarte tare frate. Uite câteva exemple, iar pentru restul, consultaţi sursa:

"George W. Bush: Sadam Hussein, Al Qaeda and Iran. But we’ll prevail.

Bill Gates: Nu e vorba de o criză, ci de un mic bug al sistemului de operare care va fi remediat cu Service pack 2.

Vladimir Putin: Nu este nicio criză. Rusia are dreptul să se apere, să îşi apere interesele.

Traian Băsescu: Ion Iliescu !

Corneliu Vadim Tudor: Domnule, în calitate de sociolog vă pot spune că asta e o mizerie a găştii de mafioţi ai lui Traian Băsescu. Ascultaţi-mă pe mine că sunt gazetar bătrân şi nu mă sperie pe mine ăştia veniţi aici din deşerturile Mongoliei. Eu ştiu cine e de vină, m-a informat generalul Pârţescu, care este membru al partidului nostru; v-o spune un scriitor publicat în 12 limbi, inclusiv în limba maghiară: să-şi bage minţile în cap acest Tokes !

Andreea Marin: Mihaela Rădulescu.

Mihaela Rădulescu: Andreea Marin.

Valentin Stan: Domnule Tăriceanu, eşti varză. Look at me ! Nu, domnu’ Gâdea, n-au decât să mă dea în judecată ! Îi poftesc pe cei de la CNA să mă amendeze. Pentru că , domnu’ Gâdea, stimaţii noştri telespectatori au dreptul să ştie. Ascultaţi stimaţi telespectatori acest cântec, această bijuterie a lui Melu Ciumidagle, pe care nu au cum să o înţeleagă nişte cretinoizi ca cei din jurul lui Tăriceanu.

Elena Băsescu
: De vină este nişte oameni care nu vrea să vorbesc cu tine.

Horia Roman Patapievici
: Domnule meu, este absurd ceea ce susţineţi ! Unde vedeţi dumneavoastră criză ? Această juxtapunere de argumente scatologice şi consideraţii rectale sugerează cu totul altceva. Lăsaţi specialiştii să se pronunţe."

0 comentarii:

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP