marți, 28 octombrie 2008

Ce faci pe 5 noiembrie?

Ca şi proaspătă absolventă de Marketing aici mi-ar face plăcere să fiu pe data de 5 noiembrie 2008: Marketing in a brand-crazed world by Al Ries and Laura Ries. Motivele sunt multiple. Am să înşir câteva dintre ele. Un prim motiv ar fi faptul că orice ocazie în care poţi să asculţi un om mai deştept decât tine, e cu siguranţă o ocazie bună să înveţi ceva. Un altul ar fi cartea asta: “Positioning: The Battle for Your Mind”, scrisă de Al Ries&Jack Trout, o carte ce mi-a schimbat perspectiva. Dacă vrei ceasuri le iei din Elveţia, dacă vrei dişciplină mergi în Japonia, cauţi distracţia supremă, o găseşti la Rio în timpul festivalului, dacă vrei MARKETING, atunci cu siguranţă vorbim de SUA. Astea sunt doar câteva din motivele pentru care mi-ar face plăcere să pot lua parte la conferinţă. Pe de altă parte sunt conştientă de un lucru: nu voi fi acolo pe data de 5 noiembrie. Motivele sunt... din nou multe. Dar cel mai important motiv e următorul: 224 EUR + TVA. Asta vine undeva pe la 800 lei+transportul până la Bucureşti+o eventuală cazare pe undeva+ceva bani de buzunar = bine peste 1000 lei. Eu tocmai am terminat facultatea, un indiciu cum că nu îmi dau banii afară din casă, şi deci consider că ar fi un efort financiar mult prea mare în acest sens. Oare în cazul în care aş decide să fac efortul şi să ajung acolo, ar merita? Habar n-am, şi probabil nici nu voi afla prea curând. Mai există o chestie care mie îmi ridică o serie de semne de întrebare: de ce plata se face în favoarea S.C. “TV ANTENA 1” S.A. Oare cât din cei 224 EUR + TVA ajung în buzunarele lui Felix şi cât în buzunarele celor doi Ries?
Oricum, aştept noi şi noi conferinţe de genul, dar în primul rând aştept să pot şi eu lua parte la ele, dacă nu la conferinţa Ries, măcar la altele.
Untill dreams come true...have a nice day!

2 comentarii:

Anonim 29 octombrie 2008 la 16:04  

stii cumva de unde se pot lua biletele? costa intradevar f mult dar once in a lifetime! :)

Julie 29 octombrie 2008 la 18:43  

Din cate stiu eu singurul mod de a cumpara bilete este de a te inscrie aici:http://www.antena1.ro/index.php?page=conference si mai apoi plata se face prin virament bancar.

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP