miercuri, 4 februarie 2009

Experienţa mea... death metal

Ieri seară… experienţă “înălţătoare”… concert death metal. Why did I go? Habar n-am, probabil că nu o să ştiu asta niciodată; asta-i ca şi “Why did the chicken cross the road? Because it was there!”- la fel şi eu. De fapt să zicem că a fost “o experienţă de viaţă”.
Cu ce să încep?! Mi-e deosebit de greu să exprim în cuvinte ceva ce nu poate fi exprimat în cuvinte, dar o să încerc.
Prima şi cea mai importantă chestie legată de subiect: tind să cred că cineva care ascultă/”cântă” aşaceva(exemplificare):

...nu are cum să fie 100% normal la cap. Bine, probabil că nimeni în lumea asta nu e 100% normal la cap, dar cert e că ăştia se încadrează mult sub media generală.
Buuuun...deci am stabilit o treabă. În al doilea rând: sunt absolut convinsă că de fapt nici măcar lor nu le place cum sună produsul final(că nu îi pot spune melodie), da nah... ce să faci, de parcă n-ar mai fi şi alţii care au doar produse finale ce sună prost.
În al treilea rând: oare formaţiile de genu’ au asigurări medicale în caz de atac cerebral? Că io dacă aş fi în locul lor(păcat că nu ştiu să latru şi să grohăi), la cum le pulsează vena de la frunte, sigur mi-aş face o asigurare de genul.
În al patrulea rând: dacă ştii 4 cuvinte în engleză, respectiv, “death”, “war”, “metal”, “creature”, ştii toate versurile.
Concluziile de final ar fi următoarele:
1. Asta a fost prima şi ultima dată când cineva mă prinde la un concert death metal.
2. Data viitoare când merg la un concert o să ştiu cine cântă.
3. E drept că you cannot destroy “THE METAL”(which I love), but I do hope that someone, someday WILL destroy death metal.
4. Absolut orice număr de decibeli ţi se pare insignifiant de mic după o experienţă de genul ăsta.
5. În ceea ce priveşte metal-ul, eu rămân la chestii de genul: Iron Maiden, Metallica, Black Sabbath, Dream Theater, Deep Purple, Guns, Def Leppard, Rage Against The Machine, System of a Down şi ar mai fi…în general pe ăia pe care îi înţeleg ce zic :P .
6. “Arta” rămâne de cele mai multe ori neînţeleasă(ceea ce e bine).
Uite mă că am reuşit să exprim inexprimabilul, iar ceea ce nu am reuşit eu să exprim suficient de bine, găsiţi în stand-up-ul ăsta:


P.S. Nina you owe me one.

9 comentarii:

Anonim 4 februarie 2009 la 18:28  

Vaaaai, si eu care ma gandeam sa ma duc. :)) Mai ales ca era la cateva sute de metri de mine. Din pacate, doar Arch Enemy imi place din zona asta. Ce-i drept, decat System of a Down, mai bine astia :)))

A 6 februarie 2009 la 21:12  

hmmm, cum bine stim cu totii, totul e in echilibru pe lumea asta. si baietii astia sunt la cealalta extrema de pitzi-blonda-fara-voce-dar-cu-fusta-mini-roz (si care se crede mare diva). macar death metal vips nu polueaza audio-vizualul, ci stau linistiti in banca lor si fac ce fac pt cunoscatori si... fani :)

[cand am vazut status'ul ninei pe mess cum ca e la concert cu "fetili" numai la asta nu ma gandeam!:)]

Julie 9 februarie 2009 la 13:11  

@Bogdan: N-ai pierdut nimic :)
@Alexandra: Habar n-ai, ca de fapt si pitzi-blonde-fara-voce-dar-cu-fusta-mini-roz fac ce fac tot pentru "cunoscatori" si "fani" :P :)))

Anonim 10 februarie 2009 la 21:35  

http://www.youtube.com/watch?v=wqOJD_TdIKY


how about this? :))

Julie 11 februarie 2009 la 10:58  

@Stefann: sunt anumite lucruri in viata care te lasa fara cuvinte. Asta e unul din ele :)))

Anonim 17 februarie 2009 la 21:12  

phetitza, din categoria celor pe care nu-i intelegi, dar s-ar putea sa-ti plaka, nu vrei sa auzi putzin rammstein

Julie 18 februarie 2009 la 10:21  

@leo: pe rammstein nu ii inteleg, in principal pt ca vorbesc in germana(si eu nu stiu germana :)) ), da de placut imi plac deja ;P

Anonim 13 iulie 2009 la 23:28  

vai de p&*^a ta...te plictisesti rau?

Anonim 14 iulie 2009 la 23:55  

Hmm nu o sa me leg de faptul ca ai impresia ca cei ce asculta death metalul sunt niste ciudati, sau ca deahul se rezuma doar la a tipa pana iti crapa o vena...ceia ce nu e deloc adevarat. in fine, daca tot iti place "metalul" iti recomand cateva trupe putin mai dure dar mult mai melodice. Incepand cu my dying bride, anathema, tiamat, nightwish, tristania, negura bunget, pana la mai putin cunoscutele in romania cel putin type o negative, virgin black, novembre, katatonia...daca vrei s experimentezi ceva mai dur incearca moonspell sau celtic frost de exemplu iar din aria death, daca de exemplu nu vrei sa asculti numai brutalitati poti asculta sa spunem atheist, cynic ( desi sunt mai degraba progreessive ) arsonist get all the girsls, iwrestethebearonce...doar cateva exemple aleatorii...nu sthiu, poate o sa iti placa anumite chestii...

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP