sâmbătă, 28 februarie 2009

Lansare de carte

Ieri am participat la un eveniment mai puţin obişnuit pentru mine, şi cred că mai puţin obişnuit pentru relativ mica noastră comunitate orădeană: o lansare de carte. Cartea se numeşte “Marketingul organizaţiilor nonprofit” şi aparţine îndrăgitului nostru profesor de marketing: Dorin Coita. Mă bucură faptul că întâlnirea a fost una plăcută, relaxată şi emoţinantă, pline de cuvinte de laudă sincere la adresa autorului. Nu am încă suficiente cunoştinţe astfel încât să mă pot exprima privitor la valoarea acestei publicaţii, dar ascultând opiniile unor oameni mai înţelepţi decât mine, se pare că această carte, publicată sub emblema Editurii Academiei Române(ceea ce nu e puţin lucru), vine să umple un gol lăsat în publicaţiile de marketing din România. Sper ca acest pas în direcţia cercetării de marketing să nu fie singular şi sper ca şi alţi oameni cu potenţial, din cadrul acestei facultăţi, să urmeze această cale. Aştept cât mai multe evenimente de acest gen, nu exagerat de formale şi “importante”, dar cât se poate de apreciate de cei care ştiu să aprecieze lucrurile cu adevărat valoroase.
La cât mai multe lansări de carte şi un “La Mulţi Ani!” furtunos autorului!

7 comentarii:

Anonim 2 martie 2009 la 17:09  

Vrei sa zici ca in Oradea nu's lansari de carte?
Nici la Humanitas??

Julie 2 martie 2009 la 20:54  

Am gresit oarecum exprimarea. Nu intentionam sa ma refer la "lansari de carte" in general, ci la acele lansari de carte cu autori Oradeni, dar nu mi-a iesit cum trebuie. Din fericire sunt lansari de carte si la Oradea :). Eroarea e de partea mea. Mersi de sesizare :)

Anonim 3 martie 2009 la 10:37  

era doar manifestraea surprizei, ca sa zic asa:)

uana.be 4 martie 2009 la 14:05  

vezi ca si "marele autor" florin ardelean si-a lansat cartea de curand:)))

Anonim 4 martie 2009 la 20:11  

@uana.be: si....pomeneste si de grobieni prin carte?

uana.be 4 martie 2009 la 21:54  

@nina : sunt sigura ca intelectul meu umil nu ma ajuta sa-i inteleg cartile (de 5 lei bucata..asa au zis la tvs)..asa ca n-am ajuns sa-l citesc...totusi poate ca intr-o carte denumita Insectar au loc si grobienii

Julie 6 martie 2009 la 11:26  

@valy: multumesc frumos! si tie la fel :)

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP