luni, 16 februarie 2009

Versuri

Nu am mai scris versuri de muuultă vreme încoace. Obişnuiam să o fac în mod frecvent, dar pur şi simplu odată m-am oprit. Azi, nu ştiu ce s-a întâmplat...a ieşit asta:

Sunt nopţi cu soare arzător,
E zi cu lună plină,
E verdele asurzitor
Şi-o umbră de lumină.

Eşti azi mai tânăr decât ieri,
Vezi visele de mâine,
Te-afunzi în cerul vălurit
Zburând spre adâncime.

Eşti omul fără de păcat
Dar porţi în tine vina.
Eşti singur, dar înconjurat
De alte mii ca tine.

E alb şi negru totodat’,
E cald şi e şi rece.
Paradoxal şi ne-nţeles
E timpul care trece.

N-am idee ce înseamnă, de ce am scris-o, care e metafora centrală etc. Dacă are chef cineva de comentariu pe text, aştept sugestii de interpretare :P

6 comentarii:

Anonim 17 februarie 2009 la 00:47  

soare arzator....where where?

Julie 17 februarie 2009 la 11:14  

@nina: duuude it's a poem, how the hell am I supposed to know what it means :P :D

Anonim 17 februarie 2009 la 21:17  

fitzi mai optimiste, we shall overcome
anyway, nice poem. cam incontrate versurile, dar asta le face simpatice. imi place in special strofa a doua ;)
stiu ca acum am sa mi-o iau de la anumite persoane, dar asta e...:P

neK 28 iulie 2009 la 20:52  

+1 cititor...
Frumos poem :P

THC 2 martie 2012 la 00:38  

Esti doar o mana de graunte aruncata la pleasneala sa nu crezi ca te-am uitat nu am facuto si nici nu o sa o fac cand o sa iti bata porumbul in geam si o sa mananci paine mucegaita pe bordura sa nu uiti clipele in care ai fost dura ai trecut limita ai mers mai departe de geamandura acum ramai singura si urla! Asta a fost ceva spontan la secunda daca esti interesata sa creeam ceva mai frumos ma gasesti aici weedhunter10

neK 2 martie 2012 la 13:57  

Hahaaaha nu am inteles nimic din ce a zis THC :))))))

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP