miercuri, 25 februarie 2009

Una, alta

Cică azi m-am trezit cu chef să scriu pe blog. Maaaare chef, că mi-a trecut(aprox.90%) o răceală naşpa de tot, aşa că am chef de tot felul de chestii, având în vedere că am fost aproape zombi câteva zile la rând. Nu am subiect de post, aşa că o să aberez pe marginea mai multor teme.
1. M-am hotărât că o să încep să trăiesc “verde”. Nu pentru că se topeşte Polul Nord şi mor puii de urs polar sau pentru că se termină petrolul şi gazele naturale, nici pentru schimbările climaterice cauzatoare de haos, motivul este următorul: s-ar putea să rămânem fără CIOCOLATĂ din cauza faptului că arborele de ciocolată este în pericol de a dispărea datorită încălzirii globale. Orice în lumea asta are o limită, la mine limita asta e ciocolata... cum să trăieşti fără ciocolată??? Aş putea trăi fără urşi polari(chiar dacă sunt extremly cute), dar fără bomboane, torturi, napolitane, creme toate de ciocolată, cum să trăieşti? A world without chocolate, nici nu vreau să îmi imaginez :(
2. Poliţia română e jalnică, penibilă şi cretină(nu toţi, da’ majoritatea). Pe lângă poliţie, mai e şi justiţia, care la fel, e jalnică, penibilă şi cretină(nu toţi, da majoritatea). Clanuri de mafioţi, criminali şi violatori umblă liberi pe străzi din “lipsă de probe”, sau sunt cercetaţi în stare de libertate pentru că binevoitorii justiţiei române nu îi consideră periculoşi pentru societate, iar o bătrână e condamnată la închisoare pentru că a smuls 3 ţăruşi de pe un teren care nu îi aparţinea. Păi să putrezească în închisoare infractoarea deosebit de periculoasă, că cine ştie ce vroia să facă cu cei 3 ţăruşi – probabil să omoare vreo 3 vampiri. “Poliţia română – siguranţă şi încredere!”… mda, eu cu siguranţă nu am încredere în ei, îar în ceea ce priveşte justiţia… ce poţi să te aştepţi de la o tanti oarbă?!
3. Am citit postul ăsta pe blogul lui Mihai Bendeac(de la Mondenii), şi m-a impresionat.
4. La vară plec iarăşi în State, tot în San Francisco(mama ei de criză, zău că nu mi-e frică de ea). California draga de ea a făcut primul pas în direcţia “propovăduită” de d-l Bob Marley în melodia asta:


»
5. Serialul “Californication” e absolut genial.
6. Am visat într-o noapte că eram la concert AC/DC. M-a trezit alarma de la telefon în mijlocul melodiei “Back in black”. Acum VREAU un concert rock. Da unu’ rău de tot, ceva de genul Gods of Rock pe scenă, nu orice trupă. Aştept cuminte până se iveşte o oportunitate.
Cam atât. See you next time. Kisses.

4 comentarii:

Anonim 25 februarie 2009 la 16:58  

Uite care e faza. Lasa ciocolata! Sa faci bine sa fii verde pentru ursi, gheata si alea ale.a. nu pentru ciocolata!
Ce-i aici? fiecare face cer vrea?:p

Anonim 25 februarie 2009 la 22:55  

californaicationnnnnnnn

Alexandra 26 februarie 2009 la 14:20  

si mai exact unde lucrai tu in san francisco? nu la o fabrica de cioco...mmmm, inteleg acum de ce te-ai decis sa go green :D hihihi

Julie 26 februarie 2009 la 14:25  

@freacamenta: bine, bine, o sa iau in considerare si ursii si gheata :P
@nina: Daviiiiid :P~
@alexandra: cine stie cunoaste ;)

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP