luni, 8 iunie 2009

Trei, Doamne, şi toţi trei!

Nu pot! Da nu pot să mă abţin. Am zis că nu o să scriu despre asta, dar având în vedere că toată lumea, la tv, pe stradă, acasă, la radio, pe net, vorbeşte despre rezultatele alegerilor de ieri, nu îmi stă în caracter să nu comentez. Nu prea am timp de nimic, că săptămâna asta am fost „binecuvântată“ cu 3 examene, în trei zile consecutive, aşa că o să fiu scurtă şi la obiect.





Întrebare: când ieşiţi din case, ce fel de oameni vedeţi, în general, pe stradă?
La asta să-şi răspundă fiecare singur şi o să se prindă de ce în Parlamentul European o să ne reprezinte, printre alţii, o piţipoancă, un cioban infractor şi un nebun.


Nu mai am altceva de comentat cu privire la acest subiect. Mă întorc la cursurile mele minunate şi la bătut iar capul cu examene relativ inutile, îndreptându-mă spre un viitor strălucit (curăţat cu Domestos) în latrina noastră comună : România.

0 comentarii:

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP