luni, 15 iunie 2009

Şoimul II

Se întâmplă câteodată să fii şi trist şi bucuros în acelaşi timp. Ieri am scris despre un pui de şoim pe care l-am găsit. Iniţial n-am ştiut ce o să fac cu el, după care m-am gândit că poate ar trebui să încerc la Zoo. În final am hotărât că poate totuşi ar fi mai bine să fie din nou liber, aşa că ieri seară am căutat şi am căutat pe net vre-un ONG, o asociaţie, ceva care să se ocupe cu genul ăsta de situaţii. Puiu’ ăsta cred că a avut noroc, pentru că am găsit o asociaţie, se cheamă Milvus, care, culmea, se ocupă tocmai de specia asta de şoim, şi mai mult decât atât, are o filială în Oradea. What are the odds in that?! Am luat legătura cu ei, şi şoimuleţul vă fi dus mâine într-o colonie de vânturei unde va fi pus cu alţi pui de vârsta lui şi cel mai probabil va fi adoptat de părinţii acestora (se pare că sunt acceptaţi cu uşurinţă de familiile adoptive). M-am bucurat că domnul care l-a luat mi-a spus că pare sănătos şi fără paraziţi şi că probabil ştie să zboare, dar că s-ar putea ca ieri să fi fost la primul lui zbor mai lung şi să nu mai fi reuşit să zboare mai departe.
Aşa că m-am despărţit de puiuţul de şoim, dar mă bucur că am reuşit să îi asigur întoarcerea în libertate. Mă bucur şi pentru că genul ăsta de situaţii, şi rezolvarea lor, dau o rază de speranţă, cum că totuşi trăim într-o societate relativ civilizată, unde începe să se încetăţenească respectul faţă de viaţă în general – om sau necuvântătoare.
I'll miss ya :*


6 comentarii:

Gabici77 16 iunie 2009 la 21:08  

>:D< you've made my day!

Alexandra 18 iunie 2009 la 12:35  

wow so cute :) acuma o sa fie ca si cu albinele din poveste, cand o sa ai nevoie de ajutorul lui o sa apara si o sa iti indeplineasca o dorinta/o sa te ajute sa treci peste "incercare" :)

Julie 21 iunie 2009 la 18:31  

@Alexandra: daaaaaaa :D

Anonim 27 august 2009 la 10:11  

asta cu adoptia este poveste. daca nimereste intr-o zona cu rapitoare, chiar din specia lui va fi atacat imediat si cel mai probabil omorat. apoi daca nu a fost zburat la vreme trebuie invatat sa vaneze pentru ca altfel moare de foame. dar nah....ca sa iei pasarea spui orice.

Anonim 20 martie 2010 la 00:41  

absolut corect! daca au facut cei de la Milvius asta inseamna ca nu au habar de specia asta si de rapitoare desi asta le este domeniul. bietul vinderel este sortit mortii. exista desigur si varianta de a intra in posesia pasarii si oferirea de informatii false, "linistitoare" pentru a lua animalul cu orice pret. deplorabile ambele variante.

tinusz 28 octombrie 2012 la 16:14  

Eu unul m-aș interesa înainte să dau cu pietre în cineva. Ne ocupăm de specia cutare de mai bine de 10 ani, inelăm anual sute de exemplare. Anyway...
Attila, Milvus

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP