duminică, 25 ianuarie 2009

Se kk avioanele

Ştirea zice aşa: “Locuitorii Craiovei au experimentat , marţi seară, o ploaie mai ciudată. Două avioane şi-au golit WC-urile deasupra oraşului provocând confuzie, dar mai ales scârbă, în rândul oamenilor. Pentru o perioadă de timp craiovenii nu au ştiut nici măcar ce este lichidul maron care pica din cer”(Sursa).
M-am prăpădit de râs când am citit. După care mi-am revenit şi am început să realizez ce s-a întâmplat, mi-a fost milă de săracii oameni. Ce gunoaie ambulante pot să facă o chestie de genul ăsta, şi ce fel de autorităţi incapabile nu i-au pus deja pe responsabilii “accidentului” să înoate într-un bazin cu fecale.
Era deja absolut clar că Românica noastră e cam de kkt. Acum nu mai există dubiu că e aşa. Păi când ajunge să “plouă cu kkt” la tine în ţară, începi să îţi pui întrebări serioase.
Pe de altă parte, privind lucrurile dintr-o perspectivă optimistă: atunci când te plouă cu kkt ar trebui să fii bucuros că poate îţi aduce noroc :))).
Într-o altă ordine de idei, oameni buni, fiţi atenţi pe unde vă parcaţi maşinile şi vă faceţi promenada că se cacă avioanele :))))).

2 comentarii:

Anonim 26 ianuarie 2009 la 02:54  

doh.. asta nu e bine deloc.. mergi linistit pe strada si observi ca iti pica un kkt pe umar :))

Anonim 28 ianuarie 2009 la 12:40  

Dq,cred ca e noroc daca se gainatzeaza o pasare, de exemplu. Dar daca se gainatzeaza un avion, nu cred ca e noroc. Poate doar sa zici, Slava Domnului ca nu au aruncat si gunoiul... sau cine stie, o stewardesa care nu le mai trebuia

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP