miercuri, 14 ianuarie 2009

Best job in the world!


Tocmai am realizat ce vreau să fac atunci când o să cresc mare. M-am gândit bine şi iată concluzia la care am ajuns.
Cel mai potrivit job pentru mine ar fi următorul:
-un job plătit cu aproximativ 100.000$/an
-trebuie să includă zboruri gratuite cu avionul
-“biroul” să fie situat pe o insulă exotică
-jobul să presupună expunere media
-printre activităţile zilnice trebuie să se numere:

plimbatul pe plajă
scufundările/snorkeling-ul
taking pictures
filmatul
leneveala la soare

-deasemenea trebuie să am la dispoziţie o casă:
pe plajă
cu cel puţin 3 dormitoare
cu mini teren de golf
cu piscină adâncă de cel puţin 2,5m
şi minibar
totul GRATIS!

Astea ar fi cerinţele. Şi nu mică mi-a fost mirarea atunci când am constatat că cineva se află în ipostaza de a oferi un astfel de loc de muncă. So goodbye friends and family I’m flying(for free) to Aussi Country(pentru profani: Australia)! www.islandreefjob.com
PS. I wish!

3 comentarii:

Anonim 15 ianuarie 2009 la 11:37  

te-ai inscris pentu interviu la job`ul asta.. am vazut si eu la tv reportajul..

Julie 15 ianuarie 2009 la 17:32  

Nu, nu m-am inscris. Nu pentru ca nu mi-ar place la nebunie, dar pentru ca nu cred sa am vreo sansa :(

Anonim 16 ianuarie 2009 la 07:46  

nu stiu ce sanse ai.. dar ar merita incercat.;)

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP