vineri, 4 iulie 2008

Chestii de făcut în lift

Activităţi de week-end.
- să stai la colţ cu faţa la perete fără să spui nimic şi fără să te dai jos;
- după ce liftul s-a umplut, să zici “la naiba, îmi vine să vomit!”
- să latri din când în când
- să ţii în mână o ladă frigorifică pe care scrie “organe umane”
- să fixezi un alt pasager, după care să-i zici “eşti unul dintre ei!”
- să râgâi şi apoi să zici “mmm…delicios!”
- să porţi o păpuşă pe mână prin care să comunici cu ceilalţi pasageri
- să cânţi la muzicuţă
- să faci “ding” la fiecare etaj
- să te sprijini de butoane
- să apeşi pe toate butoanele spunând “oare asta ce face?”
- să asculţi pereţii liftului cu un stetoscop
- să desenezi un pătrat pe jos şi să-i anunţi pe celalalţi că acela este spaţiul tău personal
- să iei cu tine un scaun
- să faci baloane de salivă
- să anunţi cu o voce demonică “trebuie să găsesc o gazdă nouă!”
- să faci sunete de explozie de fiecare dată când cineva apasă un buton
- să te holbezi la degetul mic şi să zici “cred că se măreşte”
- să dansezi pe muzica din lift
- să întrebi pe toată lumea dacă au remediul pentru vampirism
- să inventezi o limbă nouă şi să fii insistent în a pune întrebari lumii
- să te uiţi la tavan şi să zici “se pare că va fi lună plină azi”

… e doar o sugestie :D

5 comentarii:

Anonim 5 iulie 2008 la 15:11  

esti unul dintre ei...
:D

Anonim 6 iulie 2008 la 22:10  

eu am fobie de lift....pe mine m-ai pierdut fiindca nu prea intru in lift...
si cand intru nu ma gandesc decat cum sa ies mai repede!

Anonim 7 iulie 2008 la 15:34  

Priti, cand mergem la SPRIDER sa ne dam cu LIFTUL TRANSPARENT? T invat sa sari in lift ;) Am auzit ca sunt reduceri.

Anonim 13 octombrie 2008 la 23:07  

pare tradus din alta limba... engleza zic eu...

oricum rupe faza cu 'să faci “ding” la fiecare etaj'

Julie 14 octombrie 2008 la 00:35  

@pepe: Mai mult ca sigur e tradus din engleza. Oricum nu pot sa imi asum creditul pentru ce am scris mai sus in post, sunt chestii luate de pe net, doar ca mi s-au parut mie funny. Probabil ca suna mult mai tare: "what does this button do?", decat "ce face butonul asta?" :)

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP