miercuri, 24 iunie 2009

Şoimul III



Şoimul I
Şoimul II

Acesta este un mail primit de la cel căruia i-am încredinţat puiul de vânturel găsit cu o săptămână şi ceva în urmă:

"Buna ziua,
Scuzaţi-mă că nu v-am informat până acum. Pasarea a fost adoptată cu
succes într-o boxă artificială de cuibărit din colonia de la Livada de
Bihor, alături de încă doi pui de mărime asemănătoare. Înainte de
eliberare puiul a fost inelat cu inel ornitologic pentru a putea fi
identificat ulterior. Să sperăm că totul va fi ok pt el de acum încolo.
Anul acesta în acea zonă e gradaţie de şoareci de cămp (cea mai obisnuită
hrană pentru vânturei), deci există hrană din belşug, sigur nu va pieri de
foame. Restul depinde doar de el. Vă trimit ataşat ceva poze cu colonia,
şi boxele de cuibărit pe care le folosim. Am preferat să nu facem poze cu
acest pui după ce l-am zvârlit în cuib, deoarece şi el şi noii săi fraţi
erau deja apţi de zbor, şi ne-am temut că vor zbura dacă-i deranjăm prea
mult.
De altfel aceste activităţi se desfăşoară sub egida unui proiect, ce
vizează conservarea unei specii înrudită cu vânturelul roşu. Dacă vă
interesează subiectul, accesaţi www.falcoproject.ro .
Cu bine,
Attila Nagy"

I just LOVE happy endings!

5 comentarii:

Gabi 24 iunie 2009 la 19:45  

awww!! ce ma bucur. se pare ca vanturelul a ajuns intr-un loc bun.

Gabi 24 iunie 2009 la 19:46  

datorita tie!

Julie 24 iunie 2009 la 20:12  

Asa de tare ma bucur :)

Korbu 25 iunie 2009 la 02:06  

meritul este al tau, felicitari ;)

Julie 25 iunie 2009 la 11:42  

@Korbu: thanks

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP