luni, 8 decembrie 2008

Unde-ţi faci Vacanţa de Sărbători?

Am văzut o ştire la tembelizor cum că staţiunile de pe Valea Prahovei cam duc lipsă de rezervări pentru perioada Crăciunului şi a Anului Nou, în condiţiile în care cu un an în urmă hotelurile aveau rezervate aproape 100% din camere, pentru aceeaşi perioadă. Mi-am pus întrebarea: oare s-au deşteptat românii şi s-au prins că e mai ieftin să faci Revelionul la Praga sau Londra, decât în staţiunile din jurul Braşovului, sau că ţara asta mai are pârtii şi altundeva decât în Predeal? Oare e criza financiară de vină?(probabil că nu, având în vedere setea cu care românii îşi umplu, până la refuz, cărucioarele prin hypermarketuri sau buluceala din mall-urile patriei). Rămâne varianta cu trezitul la realitate şi deci refuzul de a mai plăti suprapreţ la hoteluri care nu îţi oferă servicii la nivelul tarifelor. Ce mi s-a părut cel mai tare e însă răspunsul hotelierilor la această situaţie. Întrebaţi dacă vor reduce preţurile, pentru a creşte gradul de ocupare(de la 70-75% cât e la ora actuală), ce credeţi că au răspuns? Păi au zis că nici pomeneală să scadă preţurile, că lor li se par cât se poate de rezonabile şi că oricum, prognoza meteo pe perioada sfârşitului de an e una favorabilă lor(adică va ninge) şi sunt siguri că turiştii vor invada pârtiile(cu alte cuvinte, se bazează că îşi vor găsi fraieri “last minute”, şi că vor umple ăia hotelurile). Eu sper să ia o mare ţeapă şi să rămână cu o gaură mare în buzunar, să le bată vântul prin portofel, lovi-i-ar criza financiară în moalele capului! Că poate aşa o să avem şi noi turism la preţuri rezonabile, cum au ţări mai puţin “turistice” ca: Grecia, Turica, Austria, Cehia etc.
Mie personal, acum am să folosesc o expresie mai puţin academică, mi se rupe de Valea Prahovei şi de gloata de “brain washed” care nu ştiu altceva decât Mamaia vara şi Braşov iarna, şi mi se pare absurdă atitudinea celor care au pretenţia că îşi respectă turiştii. Ţara asta are multe alte locuri superbe, ce nu beneficiază de promovare adecvată şi deci, în cazul în care nu vi se oferă o vacanţă de Sărbători gratuită, subliniez: GRATUITĂ, la Braşov, Sinaia, Predeal etc., încercaţi şi altceva mai la nord, mai la vest sau mai la est de localităţile astea. Eu una merg aici: http://www.pensiuni.info.ro/ro/romana.html

2 comentarii:

Anonim 9 decembrie 2008 la 08:11  

Inseamna ca-s naspa daca ma duc la Brasov de revelion? :))

Julie 9 decembrie 2008 la 10:49  

Ii gratis? :P :))

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP