marți, 16 decembrie 2008

Oficial e Poc…ăăă pardon, Boc

…sau Poc? Nu, Boc! Da, da, el e prim-ministru, adică primul care face poc atunci când cade, şi dacă nu mai cade, cu siguranţă a căzut. Măcar odată. L-am văzut cu toţii la televizor. A căzut în cap şi a făcut Boc, pardon, Poc. Da’ dacă mai cade vreodată o să facă poc-poc şi atunci o să îi spunem Boc-Boc. Sau nu! Da cui îi mai pasă?! Mie nu. Oricum, un lucru e sigur(pe lângă faptul că postul ăsta nu are nici un fel de logică, nici nu intenţionam), după cum spuneam, un lucru e sigur, de data asta, fără doar şi poate, ne-am ales cu un ministru căzut în cap. Cu asta nu mă poate contazice nimeni :))
Şi în general la ce se aşteaptă lumea de la oameni căzuţi în cap(în afară de contuzii, comoţii, etc.)? Eu una la nimic....nimic bun vreau să zic. Om trăi şi om vedea când o face Boc ceva... poc, la asta mă refeream. Hai că am făcut şi o rimă mai devreme. Gata, încetez, că încep să mă auto-enervez... Boc – Poc LOL.

0 comentarii:

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP