luni, 30 martie 2009

Bond de România












Azi eram 100% convinsă că nu o să scriu pe blog, că trec printr-o nouă perioadă de cruntă lipsă de inspiraţie. Da am găsit un subiect taaaare.
Sâmbătă am văzut şi eu “Quantum of Solace”. Cam aiurea if u ask me, da asta e doar opinia mea. Oricum, postul nu prea are mare legătură cu acţiunea filmului în sine, ci cu personajul lui Bond. Oare de unde s-au inspirat ăştia când l-au creat? Păi i-a citiţi şi voi articolul ăsta pe care l-am găsit pe net: varianta în română(mai pe scurt) şi varianta în engleză(originalul, mai pe lung). Este vorba de un interviu în The Sunday Times, cu Ion Mihai Pacepa, ex-şeful spionajului românesc, pentru o bună perioadă de timp, pe vremea lui Ceaşcă. Dacă e să îi dăm crezare acestuia, atunci conform spuselor sale, comuniştii aveau case conspirative(inclusiv în România) în care antrenau agenţi speciali de tip Bond/Bond girl, recrutaţi, pentru, citez: "abilităţile şi capacităţile lor deosebite, cele mai importante ţinând de înzestrarea organelor lor genitale”. Vreţi detalii, citiţi articolele, că nu detaliez.

0 comentarii:

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP