marți, 17 noiembrie 2009

Muse - ”The Resistance”

Din nu știu ce rațiuni necunoscute mie nu am ascultat Muse până acum. Până sa aud ”Uprising” și până să descarc albumul ”The Resistance”. Momentan nu mă pot dezlipi de boxele de la calculator și în Winamp am doar 11 melodii. Îmi place de mor combinația de sound-uri a băieților ăstora, vocea solistului a fost o revelație pentru mine, ”United States of Eurasia” îmi amintește de Queen, ”Uprising” l-aș pune imn național, mesajul și versurile de la ”Unnatural Selection” sunt geniale, iar ”Undisclosed Desires” are acel ”je ne sais quoi” hipnotizant pentru mine.
Acum îmi pare rău că nu am descoperit muzica celor de la Muse mai devreme.

0 comentarii:

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP