luni, 18 mai 2009

Art...not!

Întotodeauna am fost de părere că există o „linie“ ce delimitează perfect oamenii deştepţi de cei proşti(intenţionam să fiu puţin mai delicată şi să spun „mai puţin deştepţi“, da’ what the hell). Am citi o ştire scurtă pe net şi mi-am schimbat total părerea. Teoretic atunci când pictezi un tablou ce se vinede cu 9,266,500$ eşti un om de geniu. Adică bănuiesc că trebuie să ai o orbitoare sclipire atunci când pui pensula pe pânză şi faci un tablou pentru care cineva este dispus să dea atâţia bani. Ei bine nu e chiar aşa, adică nu prea îmi vine să cred că cel care a pictat asta:...este tocmai reîncarnarea lui Da Vinci în materie de spirit artistic. Am văzut tablouri pictate de elefanţi şi erau mult mai reuşite. Dar probabil că aici intervine “linia” aceea de care vorbeam mai sus, care face diferenţa între unii şi alţii, linie care nu există şi în lipsa căreia probabil mulţi dintre noi facem parte din categoria acelor proşti needucaţi care nu înţeleg “arta’.
SURSA.

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP