duminică, 5 aprilie 2009

Privind arestarea lui Gigi

Cum au reacţionat persoanele publice/vedetele când au auzit că Gigi Becali a fost arestat:

Vadim: „Mafia ungurilor, evreilor, negrilor şi ţiganilor este de vină. “

Dan Diaconescu: “Senzaţional, doar la OTV, Elodia este în spatele arestării lui Gigi Becali!”

Mircea Badea: “Prietene, dacă eram eu le împărţeam 2 pumni mascaţilor, făceam 3 flotări şi 1 şpagat şi îi arestam eu pe ei.”

Elena Băsescu: “Tata zice... votaţi EBA.”

Dani Oţil: “Când femeia mea era înconjurată de 17 bărbaţi, poliţia nu s-a autosesizat. Tu ce-ai fi făcut în locul meu?”

Naomi: “Dă-l drequ de ştoarfă!”

Solcanu: “La naiba! Ce tare ar fi: eu şi Gigi singuri într-o celulă.”

Nikita: “Sufletu’ meu, viaţa mea, plângeam când l-am văzut! Vai, da ce cap mare are, domnu’ Dan!”

Magda Ciumac: “De ce râzi Tolea, că şi pe tine te-au arestat?”

Băsescu: “Era şi timpul, dooomnule, ha ha ha!”

Giovanni Becali: " Păi daca e prooooost. E prooooost. Şi normal că l-au arestat dacă e proooooost. Să zică mersi că nu-l scuip!"

PS: Ce-a avut Gigi de zis: "Pac-pac!Zdrentzelor!"

2 comentarii:

priti 6 aprilie 2009 la 23:17  

gabici: " valaki nem mehet be csak ugy gherlabe!!!"

sandu:" ma durgalesc....ati vazut ce a zis petre marin....a, da ....btw am dintzi :D si conversi kurt cobain"

laura: " ....happy happy...joy joy"
http://www.bitstorm.org/happyjoy/

mihai: " oare au canapele cu abur?"

uana: " i wonder what ceiling cat has to say 'bout this :??"

gogu: "....mana diavolului...clar"

jean: " salutari de la berklee boston...la naiba, sor'mea!"

and last but not least...
" la puscalie sooooaaaa assaaaeeee???"

uana.be 9 aprilie 2009 la 10:27  

Ceiling Cat dos not apruv dis..ceiling cat wil pwnd u!!

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP