luni, 19 ianuarie 2009

Chestii enervante pentru oameni enervanţi

Aseară m-a lovit un uşor sentiment de evilness şi mă tot întrebam ce ar merita oamenii enervanţi şi răutăcioşi din viaţa mea, cei care mă calcă pe bătături, mă zgârie pe creier, mă dezamăgesc sau mă uimesc printr-o chestie absolut cretină pe care o fac. Păi nu pot să le doresc răul, că în ciuda aparenţelor, I am kind-hearted, de bătut nu îi pot bate, că n-am resurse pentru toţi, telefoane de ameninţare nu dau din principiu şi nici nu merg la vrăjitoare să le facă vrăji(tot din prinicpiu) :)))) aşa că în lipsa altor posibilităţi de acţiune m-am gândit că aş putea apela la resursele Universului, şi l-aş putea ruga frumos să îşi adune energiile pentru mine şi să facă în aşa fel încât persoanelor enumerate mai sus să li se întâmple multe, multe, MUUUULTE chestii mici şi enervante (bineînţeles nimic ce ar putea să le pună în pericol integritatea fizică – că doar am stabilit că I am kind-hearted). Am făcut şi o listă cu toate chestiile mici şi enervante. Cam astea ar fi:
- după ce se murdăresc rău de tot pe mâini să îi apuce strănutul şi să nu aibă batistă;
- orice scapă pe jos să se rostogolească “strategic” sub un dulap, pat, noptieră etc. sub care nu pot ajunge;
- să facă pană la maşină;
- dacă schimbă benzile cu maşina să ajungă de fiecare dată pe banda care se mişca mai încet;
- de fiecare dată când fac duş şi trebuie să primescă un telefon important, acesta să sune imediat ce intră sub duş;
- să se întâlnească, din întâmplare, cu toţi oamenii pe care nu vor să îi întâlnească la momentul respectiv;
- să îşi ardă de fiecare dată pâinea prăjită;
- să îi strângă ciorapii/chiloţii;
- să calce în rahat şi să nu îşi dea seama până când cineva întreabă: “ce miroase aici?”;
- să nu le scrie pixul atunci când au mai mare nevoie de el;
- să li se rupă pantalonii în fund;
- să se ia apa caldă exact când intră sub duş;
- să trebuiască să îşi formateze calculatorul;
- să se aşeze pe o gumă mestecată sau să li se prindă în păr;
- să plece la servici încălţaţi cu doi pantofi diferiţi;
- să îi stropească o maşină pe stradă;
- când merg la cumpărături să îşi umple coşul, iar la casă după ce totul e împachetat să îşi dea seama că nu au portofelul la ei;
- să le cadă o unghie de la picior;
- să li se facă un coş mare şi galben în vârful nasului/ sau în ureche;
- să se blocheze afară din casă;
- să plouă după ce îşi spală maşina;
- să nu primească nici un cadou de ziua lor;
- să li se blocheze cardul în bancomat;
- să găsească numai haine şi pantofi cu o mărime mai mică sau mai mare;
- să rămână fără hârtie igienică când au mai mare nevoie de ea;
- să descopere că au alergie la ciocolată;
- să le intre un greier în casă şi să nu îl găsească;
- să îşi piardă buletinul şi după ce îşi fac unul nou să îl gasească cineva şi să îl returneze;
- să li se răcească de fiecare dată cafeaua înainte să apuce să o bea;
etc. etc. etc.
Ar mai fi multe, dar nu am cum să le scriu pe toate pe blog. Oricum cred că şi cel mai calm om din lume ar fi enervat dacă i s-ar întâmpla toate astea una după alta. Aşa că Universule... mă bazez pe tine ;P
P.S. Mi-a trecut starea de evilness. :)

7 comentarii:

Anonim 19 ianuarie 2009 la 17:12  

=))))) hai ca am ras!
legat de oamenii care ma scot pe mine din sarite: pe langa faptul ca mi-ar placea sa pateasca aceleasi chestii f.f.f. fun enumerate de tine, le mai doresc sa fie cumva rude cu cei care te calca pe tine pe nervi.
In felul asta vor fi loviti de 2 ori: de necazul lor si de al nevestei/barbatului/etc =))))

Julie 19 ianuarie 2009 la 20:49  

Foarte tare! Vezi la chestia asta nu m-am gandit :))) Iti dai seama cum o sa se comporte un sot si o sotie care pe care ii strang chilotii :))))

Anonim 19 ianuarie 2009 la 21:51  

Draga Samantha 2, stii bine ca imi plac mult animalutele de toate felurile, asa ca eu le doresc acestor oameni sa petreca un timp cat mai indelungat in compania lor. Aceste animalute sunt (in ordinea marimii lor): acarieni, pureci, latzei, paduchi, tzantzari, muste,gandaci de bucatarie, paianjeni, broaste si soareci - cred ca atatea si ajung pentru petrecerea timpului intr-un mod placut.
Sper ca te-ai atins cu degetul de nasuc la examen, si ca ti-a picat ce ai vrut tu. Pup!

Julie 20 ianuarie 2009 la 10:52  

Evident...doat ti-am zis ca am "prostul" obicei de a obtine ce imi doresc :P Acuma I'm taking it to another level, incerc sa obtin si pentru altii ce isi doresc :D

Anonim 20 ianuarie 2009 la 12:27  

o lista foarte interesanta.. 3 sunt care mi se par cele mai tari:
- să îi strângă ciorapii/chiloţii
- să se aşeze pe o gumă mestecată sau să li se prindă în păr
- să rămână fără hârtie igienică când au mai mare nevoie de ea
;)

Anonim 25 ianuarie 2009 la 00:16  

"- să descopere că au alergie la ciocolată;"
what the hell did i do?

Julie 25 ianuarie 2009 la 11:20  

@nina : Muahahahaha >:D you will never know... now seriously: tu o ai deja, nu mai am cum sa iti doresc asta :)), da ce nu o fost enervant cand ai aflat?!

  © Blogger template 'Sunshine' by Ourblogtemplates.com | Distributed by Blogger Blog Templates of the Fractal Blog Network 2008

Back to TOP